19 Şubat 2007 Pazartesi

Öyle Zor Ki.....anlatması imkânsız ...


aklıma mukayet olmaya çalışıyorum uzunca zamandır
kaderimin deli atlarının olmayan dizginlerine gem vurmaya çalışarak..
ne zordur bilir misin?
bir yanda yalan ve yalnız bir sevdâyı yaşatmaya çalışırken
diğer yanda seni bekleyen dingin bir limanın kıyısına yanaşmamak için direnmek ?
sen güçlüsün diyorlar bana
gülüyorum sadece..
ne güçlü insanlar geçmiş tarihten,
işin içine "gönül" girince aklını ve kendini kaybeden..
aklıma mukayet olmaya çalışıyorum..
kaderimin deli atlarının olmayan dizginlerine gem vurmaya çalışarak..
imkansıza oynuyorum biliyorum
öyle zor ki yürek çırpınırken mantığı ayakta bırakmak..
her saat başı oturup
artılarla eksilerin karşılaştırmasını yapıyorum kafamda
ya iki kişilik yalnızlığıma yatıracağım kalbimi,
ya da beni bekleyen ama benim olamayacak olan o sakin limana...
ya kaybedeceğim
ya da kazanacağım "aşk" denen bu kumarda...
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder