19 Şubat 2007 Pazartesi

Ay Işığında Saklıdır..


Açıktı sonuna kadar sana kalbimin kapısı
ışığını farkettiğim anda kırılmıştı tüm kilitler..
Basit tesadüfler değildi;
doyamadığım bir şey vardı sende..
Ay ışığını hissetmiştim ilk kez yıldız gözlerinde..!!
Ay, ışığında saklıdır derler;
Ama ben senin yosun gözlerine hapsetmiştim..
Sıcaklığın yansırdı hep bana..
Şimdi üşüyorum..!!
Sensizliğin ilk dakikaları..
Acıyla kavrulmaya alışkındım ama malesef..
Sensizlik ..?..!
Hata..hata..hata..
Kahretsin..!
Derinlere açılmak işe yaramıyormuş her zaman..
Öyle çaresizim ki..??
İmkânlarım imkânsız gibi geliyor
Yüreğim gibi parçalanmış yollarda
Kaldırımları delercesine damlayan göz yaşlarımda boğulurken
gecenin kör karanlığında, ağır adımlarla
Lanet sokaklardan ilerleyerek
Kendi iç dünyamla hesaplaşmak üzere yola koyuldum..
Filmler her zaman mutlu sonla bitmiyormuş..
Öğrenmem zaman aldı..!!
Ama, gerçek;
bedenimden boşalan
soğuk terler kadar somuttu..
Ve titreyen ellerim..ve üşüyen kalbim kadar..!!
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder