19 Şubat 2007 Pazartesi

Sizce Ben Katil Miyim ??!!..


kendi ellerimle büyüttüğüm bir bebeğin
katiliymişim gibi hissediyorum şu an
koskoca bir yaşanmışlığı diri diri gömüp gittim..
ardıma dahi bakmadan..
yaşanmışlık diyorum da
gerçi"yaşanamamışlık" demek
daha yerinde olurdu sanırım
şöyle böyle bi 2 sene
ilişki demeye bin şahit ister tabi o ayrı mesele..
ilk üç haftayı saymazsak
yani, canım - cicim günlerini;
tek güzel söz yok
ne bir iltifat
ne bir hoşgörü
özel günler asla hatırlanmaz zaten
ne doğum günü, ne sewgililer günü ne yılbaşı
hadi onları geçtik, gavur icadı dedi yırttı..
ne kandil ne de bayram"kutlu olsun" bile demez..
değil tek bir çiçekbahçeden ot yolup vermez..
saygı-sadakat desenyerlerde sürünüyo..
suratı hep mahkeme duvarı
bir kerecik yüzüme gülmez..
cep telefonu ya hep arızalıdır,
ya da kapsama alanı dışında..
ihanetin, yalanınsa bini bi para..
tek taraflı..
hani şu çalışmayınca
yokuş aşağı vurdurulan arabalar gibi,
iteleye kakalaya yürütmeye çalışılan
başlayış ve bitişlerle dolu
ihanetler ve hakaretlerle örgülü
görmezden gelinmeler
aranıp sorulmamalar
"ölsen" umurunda olmamalarla dolu
"pembe dizi" tadında
acı dolu 2 sene..
ki, zaten her zaman demişimdir
"eğer bi ilişkide saygı yoksa
sadakatsizlik şerefe kadeh kaldırırmış karşı masadan.
" vee "çin çinn.."
olay kopar orada..
haaa.. nerde kalmıştık
hmmmm..benim katilliğimde evet
yok...dayanamadım
neler hissettiğimi bilmesi lazımdı artık
onsuzken çektiğim acıların yanına
onunlayken hissettiğim yalnızlıkları kattım
görüp de affettiğim ihanetlerin
duymazdan geldiğim yalanların
ve de umursanmayışlarımın
aranıp sorulmamalarımın
sadece işi düşünce aranmalarımın
kısaca "insan yerine konulmayışımın"
bende yarattığı duyguları
"azzcık" da olsa bilmesini istedim..
ohhh..rahatladım..
hepsini söyledim..
duyduğum tek söz,
"haklısın sewgilim..ama hoş gör psikolojim çok bozuk gerginim"
hayyy ben senin psikolojinin...
ülennn, ben senin yüzünden 2 senedir duygusal kanserim..!!
ister ilişki katili desinler bana
ister başka şey..
artık tınnnn..
çok da umrumda..
ben sen olmadan da kendimi üzebilirim
ahh..unutmadan söyleyeyim
sakın ola ki aramaya kalkma;
uzuuunca bi süre
kapsama alanı dışında olabilirim..
"hoşçakal şekerim...!!""
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder