19 Şubat 2007 Pazartesi

Hoşçakalın.......


güvenebileceğim ne bir dostum
ne de bir sewgilim var artık
tek güvencem Rabbim,
tek inancım kendi doğrularım,
ve tek aşkım bir hayâlden ibaret...
düşünüyorum da;
omuzlarımın üzerinden şöyle bir geriye bakıp
yaş dolu gözlerle,
ben bu kadar yalnızlığı ve sewgisizliği
hak edecek ne yapmış olabilirim diye
sorgusuz sewmiş, sınırsız vermişim,
işte hatamın kaynağı...
sewmeselerde sewmiş, istemeseler de vermiştim
her ne diledilerse..
sewdiklerim hep mutlu olsunlar istemiştim oysa
hayatım boyunca bekleyip de göremediğim sewgiyi
kendi yüreğimle harmanlayıp,
değersiz bir hediye gibi
yerli yersiz sunmuştum ellerine...
karşılık beklemeksizin
menfaat gözetmeksizin sewip saymak..
benim sewgide doğrularım bunlardı
yanılmışım..
bunlar sadece sewilmemeye,
istenmemeye,
terkedilişlere davetiyeymiş meğer..
hoşçakalın sewdiklerim
dost bildiklerim
uğurlarına canımı verebileceklerim..
hoşçakalın...
ne kadar sewdimse o kadar teptiniz
yüreğinize sewgimle dolmaya çalışırken
yüreğimden ettiniz.
gene de kin bilmez bu yürek,
iyi bilirsiniz..
ihtiyacınız olduğu her an emrinizdeyim...
merak etmeyin,
dostluğun ve sewginin anlamını bilenlerdenim..
siz mutlu olun o bana yeter..
ben mutsuz olsam da,
sewdiklerimin mutluluğuyla yetinmesini bilirim..
sanırım yanınızdaki vazifem bitti..
ihtiyacınız kalmadıysa artık bana
kafama sıkıp gitmesini de bilirim..
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder