19 Şubat 2007 Pazartesi

Sevgililer Günü Gelmiş...


Sewgililer Günü geliyor ya,
"hadi birşeyler yaz" diyor herkes bu günlerde bana
iyi de öyle "yaz" demekle olmuyorki bu iş..
hem ne yazayım?
ben hiç sewgililer günü yaşamadımki!
Hiç bir sewgililer gününde
sewdiğimden bir kutlama ya da hediye almadım,
ya da elini tutup gözlerine bakarak
"sewgililer günümüz kutlu olsun aşkım"
diyemedim ki,
hoş,
banada diyen olmadı zaten ....
Hâl böyleyken,
14 Şubat benim için herhangi bir günden farksızken,
ki,
diğer günlerden bile daha acıyken,
mutlu aşk nameleri döktürmemi bekleyemessiniz dimi..
ha, tek bir dileğim olur,
"sewenler ve sewilenler daima mutlu olsun..
aşkı oyun sanıp da yüreklerle oynanmasın.."
şimdi müsadenizle,
ben kabuğuma çekiliyorum...
14 Şubat Sewgililer Günü'nde
tüm sewenlere ve sewilenlere
sonsuz mutluluklar diliyorum...
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder