19 Şubat 2007 Pazartesi

Kimsesizliğimin Yılı Başlıyor...


Bu gün yılbaşı..31 aralık
bir kaç saat sonra
neşe içerisinde "merhaba" diyecek herkes
yeni bir yılın yılgın maratonuna..
hava buza kesmiş ayaz sanki
belki de yokluğundur bu denli üşüten beni
bilemiyorum
ayırd edemiyorum artık içimi neyin titrettiğini..
sokak lambasının ölgün ışığında
daha da büyüyor sanki
salınarak düşen kar taneleri..
elimde sigaram ve şarabım
küçük bir yudum alıyorum şarabımdan
"içimi ısıtsın diye içiyorum yokluğunda..
korkma o kadar bağımlı değilim daha "
ama derin bir nefes çekiyorum sigaramdan
bilirsin nasıl içtiğimi
öyle işte..
sen'mişsin gibi dolsun istiyorum ciğerlerime..
gözlerim dalıp gitmiş öylece
aldığın çiçeklere...
kurudular ama anıları hâlâ taptaze gözlerimde..
hani demiştin ya
"yeni yıla nasıl girersen
bütün bir sene öyle gidermiş,
aklına güzel bir şeyler getir ve gülümse" diye
ben de aklıma seni getireceğim saat tam 24'de..
gözlerini, gülüşünü..
seninle paylaştığımız o kısacık zamana sığan
tüm senli anıları..
flashback misali..
"özleme" diyorsun bana
"aynı kara parçasındayız nasılsa"
oysa ben her gün,
her gece
bir sana hasretim
bir de uykuya...
mutlu yıllar gözbebeğim..
sensiz bir yıl başlıyor..
kimsesizliğimin yılı başlıyor...
her sene olduğu gibi
yapayalnız yüreğim..
ve ben gene bir başıma...

*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder