19 Şubat 2007 Pazartesi

Senin Gözündeki "Ben" Bendeki "Sen" Gibi Değil..Biliyorum


ne yüzünü görmüştüm
ne de dokunmuştum o sıcacık tenine
tek bildiğim sesin
ve yazdığın kelimelerindi..
görmeden sewmiştim ben seni
yüreğini, düşüncelerini..
hayatıma anlam katan kişiliğini..
kâh sırdaşımdın,
kâh dert ortağım
ne zaman içim acısa
"neyin var" diye soran
ben söylemeden beni anlayan can'ım...
ne kadar güzelmiş oysa
ellerinin avuçlarımdaki sıcak istilası
gözbebeklerime gözlerindeki güneşin yansıması
hangi parfümde vardır ki
tenindeki kokunun tılsımı
biliyorum yanlış..
hatalıyım..
yapmamalıyım..
yasaksın bana...
kendimi kaptırmamalıyım...
senin gözündeki "ben"
bendeki "sen" gibi değil,
biliyorum..
kendimi kandırıyorum...
ama elimde değil kahretsin..
biliyorsun,
hep bildin zaten..
ama anlamazlığa verdin..
onu da biliyorum..
anlıyorum..
şu saatten sonra
ister kız,
ister bağır,
söylemekten korkuyorum aslında..
ama..
yanlış da olsa..
ben..
seni...
galiba....
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder