19 Şubat 2007 Pazartesi

Aşk Ve Nefret


Yine iki damla yaş süzülüyor gözlerimden
Dışarıda sağanak bir yağmur
Sokaklar sensiz,
Sessiz ve ıslak...
Yağmur tanecikleri cama vuruyor...
Mektupların var şu an elimde,
Okuyor, dalıyorum hayâllere, mâzimize..
O güzel anılar canlanıyor bir bir gözümde..
Unutamıyorum seni bir türlü,
Gömemiyorum geçmişin hayaletlerinin yanına..
Silemiyorum beynimden, kalbimden..
Ahhhh.. unutamıyorum seni sewdiğim,
Ne kadar nefret etsem de,
Söküp atamıyorum içimden...
Çünkü hâlâ sewiyorum seni;
Kutsal bir varlığa taparcasına,
Bir bebeği koklarcasına...
Sewiyorum işte,...
Özgürlüğü sewdiğim gibi..
Nasıl anlatsam sana bilmem ki..!!
Ağacın yeşilini,
Gülün kırmızısını,
Denizin mavisini,
Bulutun beyazını sewermiş gibi...
Bir zamanlar tüm dünyaya haykırdığım gibi,
Hâlâ yalnız seni sewdiğimi haykırıyorum şu an
Yağan yağmura, ıslak yollara,
Kuru dallara, sokak lâmbasının ölgün ışığına
Elimdeki mektuplarına, senle dolup taşan kül tablama....
Ve sewdiğim kadar da nefret ediyorum senden...!!!
Baktıkça yüreğimdeki kanayan yaralarıma...!!!!!!!
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder