19 Şubat 2007 Pazartesi

Sahilde...


Bir düş âlemine daldım dün gece
hayâlimde sen ve ben el ele
koşuyorduk uçsuz bucaksız
sıcak ve ıssız sahilde...

Sen tüm ihtişâmın ve en başdöndürücü halinle
bense çekingenliğim ve ürpertilerimle
ellerim ellerinde, gözlerin gözlerimde
sonsuz dalgaların feryâdını dinliyorduk sahilde...

Bir ara kumlara uzandık beraberce
Anlamsız bir kaç söz ve ışıldayan gözlerimizde
Dünyanın tüm sevgileri toplanmıştı o an sahilde...
Hiç bitmesin istiyordum bu "olmayan" gece,
Ben hep senin yanında, sense düşlerimde
Koca deniz bir kum tanesi
Kumsal okyanuslar kadar büyüktü gözümüzde..

Ve bir masal yazıldı o gece ikimiz için;
"OLMAYANLAR" diye...

*bahar*

2 yorum:

  1. ılk yorumu yapıyorum bu benım ııcn buyuk seref ablacım yuregıne saglık yıne bır super eser daha

    YanıtlaSil
  2. sağolasın ablacım..
    ve de hoşgeldin club'a :D

    YanıtlaSil