19 Şubat 2007 Pazartesi

Oysaki Kelimelerden Çok Daha Fazlasını İstiyordum


"Seni Sewiyorum"
Bu iki sihirli kelime
Senden duymayı beklediğim sözler değildi
Eğer ki beni sewiyorsan
Bunu söylemen yerine hissettirmeni isterdim ben
İnan ki
Bu iki kelimeyi söylemenden daha kolay
Ve daha içten olurdu bu
Yapman gereken sadece bana sewgini göstermen olacaktı
Ve o zaman
"Seni Sewiyorum" demek zorunda da olmayacaktın
Çünkü ben zaten bunu biliyor olacaktım...
Sewgini göstermen söylemenden daha önemliydi benim için
O zaman aşkın benim için daha değerli olurdu işte..
Bir düşünsene ?
Eğer sewgimin sıcaklığını senden esirgeseydim ne yapardın
O zaman sadece
Kuru kuruya
"Seni Sewiyorum " demem
Bir şeyleri değiştirebilir miydi
Düşün bakalım..
Seninle konuşup bunu anlamanı sağlamaya çalışıyorum
Ama sanırım boşa kürek sallıyorum..
Oysa ki yapman gereken
Yalnızca gözlerini kapatıp
Tüm içtenliğinle bana ellerini uzatmaktı..
Ve bana dokunmanı istiyordum..
Sımsıkı sarmanı..
Ve gitmeme asla izin vermemeni..
Bana sewgini göstermeni..
Kelimelerden çok daha fazla.....
*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder