19 Şubat 2007 Pazartesi

Kendimi Yargıladım Dün Gece


Sadece yüreğimi paylaşmak istemiştim,
ve sevgimi..
ilgi istedim..
bir parça da önemsenmek belki..
fedakârlık yaptım,
ödün verdim
hem de çok !!
Bir gün bile olsa mutlu olmak istedim hayatta..
ama hataymış çok geç anladım!!
şimdi yine yalnızım..
açıklarda terkedilmiş bir gemiden farkım yok
tam yeni rotalara hedef almışken
fırtınada yolunu kaybetmiş
boşlukta öylesine savrulan
hani nerdeyse battı batacak
kırık dökük bir sandala döndüm oysaki
yeni limanlar,
yeni rıhtımlar..
evet çok zor , çok..
ama, ne zorlar başarmadım ki,
bu çok kolay olacak!
olacak mı acaba ?!
kendi düşüncelerimden bile emin değilim artık
kendime bile güvenemiyorum
her başlangıçta varoluş savaşımda
tekrar kaybediyorum aslında, farkında olmadan..
kayboluyorum boş, bomboş bir kalabalıkta
karmaşık duygularla boğuşurken
sendeleyip düştüğümde
yine bir damla yaşla karışık
içten, çok içten
ama güvensiz bir tebessüm kaplayarak yüzümü
kendimi toparlamaya çalışmanın azmiyle
savaşıma dewam etmek üzere..
yeni kimlikler arıyorum yüreğime
ve içimde
belkilerin ve acabaların çatışması var halâ..
sorular çok ,
ve yanıt bekliyorlar,
ama
verecek cevabım yok..
ne yazık !!
kendi hatalarımın,
günahlarımın, yanlışlarımın
yanlış yüreklere ektiğim sewda tohumlarının
cılız fidanlarını seyrederken
duyduğum pişmanlıklarımın acısını çekiyorum aslında!!
ne direnecek gücüm,
ne dayanacak sabrım
ne de içime çöken o ağır külfetlere
katlanacak mecalim kalmadı !!
ve biliyorum
listem daha çok kabaracak galiba
çünkü uslanmak bilmez bir sewgiyle dolu yüreğim..
ama kimse anlamıyor beni
duymuyor sesimi,
önemsemiyor yüreğimi
her seferinde mutlaka dengelerim sarsılmalı
yıkılmalı mıyım ben ?
yoksa
yüreğimi yeni baştan yaratmak zorunda hissederek kendimi
yeni bir ben mi bulmalıyım?
soğuk..
buzdan soğuk bir yürek...
taşıyabilir miyim??
yapmam gerekiyorsa yapmalıyım..
daha geç olmadan,
daha fazla kaybetmeden,
HEMEN !!!

*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder