21 Şubat 2007 Çarşamba

Gelmedin..Ne'de İyi Ettin...


bi dargın bi barışık, parçalı bulutlu bi aşktı bizimkisi.
taa ki ihanetinin hançeri
bağrıma kor gibi saplanana kadar..

çeyrek porsiyon kalmış sewgimiz de bitti, yitti gitti
hiç kalmamış olan sana güvenim ve inancımla beraber..
hoş, sende sewgi varmıydı, ona bile emin değilim ya..

sonra yeniden başlayalım, tekrardan deneyelim dedin.
araya onca zaman girmiş,
köprülerin altından onca sular akmıştı oysa ki..
aynı suda iki kere yıkanılır mı a kalbim..

gelicem dedin..
şu gün sana gelicem
ve ne şüphe kalacak içinde ne de öfke geliyorum bekle dedin
tamam, gel dedim tüm iyi niyetimle.
sözüm ona sen kendini affettirecektin bana, dilediğin tüm özürleri kabul edilir kılacaktın
bundan sonra hiç ayrılmayacağız, aksine herşey çok daha iyi olacak,
ilk günlerimizdeki gibi dediğinde
inanacak gibi olmuştum halbuki
sanki o ilk aşk günlerinin kıpırtısını bile hissetmiştim
bi ara ölmüş kalbimde.

gelmedin..
hatta gelmeyi bırak aramadın bile..
salak kafam
nasıl da ihtimal verdim ki zaten
gelip kendini affettireceğine
herşeyin ilk aşk günlerindeki gibi olacağına
gelecekte bizi mutlu günlerin beklediğine ve tüm acıları bir kalemde silebileceğime
nasıl da inanabilirdim ki zaten..

aslında gelsen de,
sana kapılarımı ardına kadar açabilir miydim gene
bilemiyorum
seninleyken yaşadığım acıları yeni yeni küllendirmeyi başarmışken içimde
aynı ateşi tekrar alevlendirecek güç yok ki artık bende
onca yalana, ihanete, hakarete
ve görmezden gelinmeye, yok sayılmaya
bir hiçmişim gibi davranmana katlanabilirmiydim yeniden
bilemiyorum

belkide iyi oldu gelmediğin
şu an içimde sadece gelicem diyipte gelmeyişinin,
kandırılmışlığın vermiş olduğu bi kırgınlık var
oysa gelseydin
ve
sana yeniden kansaydım
eminim ki şu an olmasa bile
çok ama çok kısa bir süre sonra
gene aldatılmışlığın, ihanetin, oynanmışlığın
ve unutulmuşluğun ateşiyle
kavruluyor olacaktı şu yaralı kalbim..

gelmedin..
ne de iyi ettin ...

*bahar*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder